Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová a komunikační strategie Cyklo Čermák
Čermák, Marek
Cílem této bakalářské práce je vytvoření marketingové a komunikační strategie podnikatelského subjektu Cyklo Čermák pro druhou polovinu roku 2023. Výsledný plán je šitý na míru konkrétní situaci subjektu. Vychází z analýzy současné situace subjektu. Aktuální data doplňuje o předpokládané trendy. Výzkumná část práce se opírá o dotazníkové šetření zaměřené na chování spotřebitelů. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou část, metodologii a praktickou část. Teoretická část je tvořena literární rešerší, metodologie popisuje použité metody a praktická část se věnuje konkrétní situaci podnikatelského subjektu. V závěru bakalářské práce jsou obsaženy tipy na zlepšení současné situace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.